ARMS - мир военной симуляции
» Меню

  НАЧАЛО

  ПРАВИЛА

  ИГРОВЫЕ СТОРОНЫ

  ИГРЫ

  ГАЛЕРЕЯ

  ФОРУМ

  ВОЕНКОМАТ

29.03.2020 Тренування по картографії та навігації
17.Mar.2020 16:47 - от SuffiX
Третє тренування цього сезону на тему картографії та навігації.
1) Робота з картою (орієнтири, азимут, географічні, лісні та військові квадрати, равлик).
2) Робота з компасм (справжній та магнітний азимут)
3) Орієнтація по годинах
4) Визначення відстаней (по карті, за правилом тисячної, через приціл)
5) Перерахунок координат між різними системами
6) Практичний навігаційний марш.

Збір на 9:00 на м. Лісова, або в 10:00 на полігоні.
2 Ответов | 348 Просмотров
15.03.2020 Друге вступне тренування (Журавушка)
12.Mar.2020 11:39 - от SuffiX
Продовження серії вступних тренувань.

Орієнтовний план:
1) Практичне відпрацювання минулого тренування
2) Спілкування жестами
3) Режими руху підрозділу на марші
3) Посадка/висадка в техніку
4) Супровід техніки
0 Ответов | 207 Просмотров
01.03.2020 Вступне тренування
16.Feb.2020 13:59 - от SuffiX
Провівши консультації між командирами сторін, було вирішено не затягувати і організувати перше ознайомче тренування у першу неділю березня 1.03.20.

Тренування носитиме характер перевірки готовності до заходів та нагадування і повторення азів взаємодії.

Тема тренування для сторони під керівництвом Суфікса:
1) Структура підрозділів
2) Основні види формацій
3) Рух підрозділу в різних режимах
4) Подолання небезпечних ділянок на марші
5) Реакція на контакт
6) Практичні бої між сторонами

Місце проведення - Пухівка, біля санаторію Журавушка.

Збір в 9:00 на м. Лісова, або в 10:00 на полігоні.
7 Ответов | 751 Просмотров
"Зимовий Рейд"- практичне тренування 15-16.02.2020р.
19.Nov.2019 19:23 - от Myroslav
"Зимовий Рейд"- практичне тренування

Дата: 15-16 лютого 2020
Тип заходу: практичне тренування - рейд, для всіх учасників проєкту A.R.M.S. та запрошених гостей.
Полігон: Северинівка
Рекомендовані мапи: L-36-038, L-36-050
Точка збору: найпівнічніші вхід в катакомби полігону «Коса», координати:
N 46'42'57.2
E 030'34'46.1
Час збору: 10:30
Спорядження: ваш стандартний рейдовий комплект.
Таймінг рейду: приблизно 18 годин.
Таймінг застілля: як піде.. (після тренування я та Білий щось приготуємо на бороні)
Бали: знищена група противника 3 бали, виявлена група противника 1 бал
Приз: пляшка коньяку


I. Ввідна:
Чому не планова регіональна гра, а знов тренування?:
По-перше:
Myroslav писал(а):
Проаналізував нарешті захід.
Чесно кажучи далеко не все вийшло так як хотілось!! Казав на фінальному шикуванні: головна проблема - це демаскуючи розмови на весь степ та ігнорування невербальним спілкуванням. І історії від Кардана в біваці про акт дефекації на впіскі точно не наближають нас до професіоналізму. Все тренування було побудовано модульною системою, щоб кожен міг використати свої знання які отримав на теорії, не щоб фрагі набити. Були люди які не могли фізично виконати завдання правильно, тому що не були на теорії.Невдовзі зробимо другу частину цього тренування, ніяких ігор проєкту A.R.M.S. поки не відпрацюємо на тренуванні теорію як треба. Ми ж колектив - колективна відповідальність повинна бути). Закину більш далі вас, ок без орієнтирів і знов виключно з компасами. І це не хвороблива примха, це реалії сьогодення - коли противник може наламати всі карти "поклавши" GPS навігацію, або отримати ваші координати через включений телефон.

По-друге, і основне:
Заради реалізму в проєкті A.R.M.S., наслідком якого буде задоволення вашого умовного противника в майбутньому, від якості та професіоналізму вашої гри. А це вартує старань.

II. Опис заходу:
Як і попереднє тренування воно буде побудовано модульною системою, де всі зможуть на практиці реалізувати трохи більше половини теорії яку отримали на останніх 4х теоретичних тренуваннях. Як і в першій частині цього тренуванні "Осінній рейд", так і на цьому тренуванні: і постріляємо, і досвіду наберемося. Тобто оживлення буде, навіть ігрова смерть не дасть вам можливість не потренувати всі протоколи з теорії які вам попадуться разом з пунктами в вашому пакеті завдань. Як і минулого разу, в кожній групі буде свій пакет завдань, і в цьому пакеті буде калейдоскоп завдань для реалізації яких вам дуже знадобиться теорія яку вивчали. Можна і без теорії спробувати, але: а) ККД буде нижчий; в) затрачених зусиль треба буде більше; с) якість (читай ввідну ще раз якщо не зрозумів).

III. Додаткові правила які будуть діяти під час даного тренування:
- Респ:
Буде працювати наступним чином: коли закінчилась бойовка, вже надана команда живими "Мертві йдуть" ви натягнули червону пов'язку, відійшли від місця вашої умовної смерті на 500м в сторону яку вам вкажуть ті хто вас умовно вбив (тобто розвідку смертю не вийде провести), там ваш респ - на "респі" рахуйте 30хв. і ви знов в справі. Евакуацію відігравати не треба.
- Дозарядка мєхан:
На тренуваннях можна поповняти БК не тільки з умовного цинку. Бо воно хутко закінчуються, а відпрацьовувати теорію треба постійними вправами. Як це буде виглядати на цьому тренуванні: коли ви умовно мертвий і вже знаходитись на місті умовного респа, поки чекаєте 30хв. можна буде підзарядитись кульками з пакета.
- Трофеї:
Як буде виглядати "розтрофеєння" на цьому тренуванні: під час "бою" з вас можуть все "розтрофеїти". Але все повертається власникам після команди "мертві йдуть"*. Той хто взяв щось підходить та віддає,- це його проблема як віддати якщо він щось взяв. Тобто якщо він десь побіг, він повинен повернутись на місце де взяв спорядження. Повертаються навіть ваші невикористані проти вас гранати. Не повертаються: використані бинти та вода - тому беріть запас.

IV. Умови які будуть діяти під час цього тренування:

- Користуватися GPS заборонено.
- Вся взаємодія в групі виключно невербальним спілкуванням (тобто пиз..ти не можна, будьте професіоналами), виключення: коли це має відношення до тренувального процесу, плануванню дій групи, використання пароля.
- Всі будуть розкидані по місцевості з закритими очима групами 2-4 багнета.
- Об'єднуватися з другими групами категорично заборонено, окрім випадку якщо це прописано в вашому пакеті завдань.
- В кожному пакеті окрім завдання буде мапа з точками, орієнтирами тощо. Всі ці документи будуть підписані як "ігрові". Їх забирати, фотографувати чи навіть підглядати в них при... [Читать дальше]
1 Ответ | 920 Просмотров
Практичне тренування 19-20 жовтня 2019р.
05.Sep.2019 14:54 - от Myroslav
Дата: 19-20 жовтня 2019р.
Тип заходу: практичне тренування - рейд, для всіх учасників проекту A.R.M.S. та запрошених гостей.
(новим членам проекту не варто переживати, всі отримають завдання під силу їм, хто на що здатен давно відомо)
Полігон: Україна, Одеська обл. Межлимання - Кремидівка "Плац", більш відомий як "Граніца".
Рекомендовані мапи: L-36-038, L-36-050
Точка збору:"Плац"
Спорядження: ваш стандартний рейдовий комплект.
Таймінг: 18 годин.

I. Опис заходу:
Шановні члени проекту A.R.M.S, нарешті ви на практиці спробуєте реалізувати трохи більше половини теорії яку отримали на останніх 3х теоретичних тренуваннях. Так як це тренування, а не гра: і постріляємо, і досвіду наберемося. Оживлення буде, як я вже писав - навіть ігрова смерть не дасть вам можливість не потренувати всі протоколи з теорії які вам попадуться разом з пунктами в вашому пакеті завдань. В кожній групі буде свій пакет завдань, який не буде співпадати з завданнями інших груп. В цьому пакеті буде калейдоскоп завдань для реалізації яких вам дуже знадобиться теорія яку вивчали. Можна і без неї спробувати, але затрачених зусиль треба буде більше - плюс якість, реалізм та задоволення вашого умовного противника від якості вашої гри... вартує того щоб прийти на теорію.


II. Додаткові правила які будуть діяти під час даного тренування:
- Респ:
Буде працювати наступним чином: коли закінчилась бойовка, вже надана команда живими "Мертві йдуть" ви натягнули червону пов'язку, відійшли від місця вашої умовної смерті на 500м в сторону яку вам вкажуть ті хто вас умовно вбив (тобто розвідку смертю не вийде провести), там ваш респ - на "респі" рахуйте 30хв. і ви знов в справі. Евакуацію відігравати не треба.
- Дозарядка мєхан:
На тренуваннях можна поповняти БК не тільки з умовного цинку. Бо воно хутко закінчуються, а відпрацьовувати теорію треба постійними вправами. Як це буде виглядати на цьому тренуванні: коли ви умовно мертвий і вже знаходитись на місті умовного респа, поки чекаєте 30хв. можна буде підзарядитись кульками з пакета.
- Трофеї:
Як буде виглядати "розтрофеєння" на цьому тренуванні: під час "бою" з вас можуть все "розтрофеїти". Але все повертається власникам після команди "мертві йдуть"*. Той хто взяв щось підходить та віддає,- це його проблема як віддати якщо він щось взяв. Тобто якщо він десь побіг, він повинен повернутись на місце де взяв спорядження. Повертаються навіть ваші невикористані проти вас гранати. Не повертаються: використані бинти та вода - тому беріть запас.

III. Умови які будуть діяти під час даного тренування:
- Користуватися GPS заборонено.
- Вся взаємодія в групі виключно невербальним спілкуванням (тобто пиз..ти не можна, будьте професіоналами), виключення: коли це має відношення до тренувального процесу, плануванню дій групи, використання пароля.
- Всі будуть розкидані по місцевості з закритими очима групами 2-4 багнета.
- Об'єднуватися з другими групами категорично заборонено, окрім випадку якщо це прописано в вашому пакеті завдань.
- В кожному пакеті окрім завдання буде мапа з точками, орієнтирами тощо. Всі ці документи будуть підписані як "ігрові". Їх забирати, фотографувати чи навіть підглядати в них при "розтрофеюванні" або в інших випадках членам інших групи заборонено. Якщо при вашому "розтрофеюванні" чи "полоні" хтось береться за ці документи оголосіть що вони ігрові.
- В кожної групи є свій призначений командир-куратор, він може бути як безпосередньо в групі з вами так і на зв'язку з вами. В залежності від вашого досвіду. Якщо його поряд нема, коли і як з ним зв'язуватися прописано в завданнях.
- Знищенням будь-якої опори ЛЕП вважається намотаний на неї жовтий скотч. Довжина обмотки скотчем повинна скласти не менше 50см., скотч видається тим кому треба разом з пакетом завдань.
- Знищенням точки "R" (в кого вона буде для знищення) вважається намотаний на неї жовтий скотч виключно з її західної сторони.
- Користуватися паролем для розпізнавання союзників можна з того моменту як ви виконали для його отримання всі завдання та вам його надали (той хто вам правильно не відповість на пароль автоматично вважається умовним "ворогом" якого необхідно знищити (члени вашої групи апріорі ваші союзники).


IV. Типовий пакет завдань, правда деякі вводні прибрав, щоб було цікавіше на тренуванні:

Пакет завдань №ХХ

Призначений командир-куратор групи: Мирослав

1. Старт в точці куди вас доставить транспорт:
- адаптуватися до місцевості та погодних умов,
-... [Читать дальше]
1 Ответ | 1 072 Просмотров
Задача №1 "Конвой". 31.08-01.09.2019
19.Aug.2019 22:06 - от SuffiX
Я пойду на эту игру. Со мной еще Шкипер с компанией.

https://forum.militarist.ua/viewtopi...f=183&t=181074

Цитата:
Сообщение от Массандра
Задача № 1 "Конвой".

Каждый выход — отдельно поставленная задача в учебно-тренировочном проекте. Каждый выход - один день из жизни подразделения. Поставленная задача — абсолютно реальное задание в локальном конфликте.
Формат – суточная нон-стоп. Одна жизнь на выход.

Противоборствующие стороны:
1. Группа "ТС" - командир Командор. Никаких ограничений по форме, идентификация бойцов на усмотрение командира.
2. Группа "Выбор" - командир Массандра. Никаких ограничений по форме, идентификация бойцов на усмотрение командира.

Задача:
Группе "ТС" провести конвой по территории контролируемой противником.

Начало игры - 31.08.2019 г. в 12.00.
Окончание игры - 01.09.2019 г. в 14.00.

Полигон АРВ-эшный: ТЕЦ-6 - Зазимье - Пуховка - Бровары.

Регистрация - в личку Массандре на Милитаристе. В теме не регимся.


Движок игры:
1. Формат мероприятия:
- суточная нон-стоп. Определённое количество поставленных задач Командиру стороны;
- одна жизнь на выход;
- мероприятие будет проходить строго по Правилам ARW/ARMS - https://arms-project.org.ua/index.php?pageid=rules .
2. Постановка задач подразделениям непосредственно в районе БД. Без листовок и бумажек с квестами.
3. Игрок, "убитый" во время выполнения поставленной задачи, возвращается на "мертвяк" после отыгрыша смерти в момент боестолкновения.
4. Возможность новичкам и ветеранам получить практический опыт в разведывательных, патрульных, оборонительных, штурмовых задачах.

С этого года проект считается учебно-тренировочным, поэтому никаких с
0 Ответов | 770 Просмотров
» Май 2020
В П В С Ч П С
2627282930 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 123456
Powered by vBadvanced CMPS v3.0 RC2
Русский перевод: Lazek и zCarot.

Часовой пояс GMT +3, время: 07:36.
Материалы, представленные на сайте, относятся исключительно к спортивной игре.
Использование этих материалов с целью документального подтверждения какой либо незаконной деятельности невозможно, так как все содержимое сайта - всего лишь фантазия его разработчиков.
Мнение администрации сайта может не совпадать с мнением посетителей. Администрация не несет ответственности за материалы, размещенные посетителями.
vBulletin® Version 3.6.8.
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Перевод: zCarot