ARMS - мир военной симуляции
» Меню

  НАЧАЛО

  ПРАВИЛА

  ИГРОВЫЕ СТОРОНЫ

  ИГРЫ

  ГАЛЕРЕЯ

  ФОРУМ

  ВОЕНКОМАТ

"Зимовий Рейд"- практичне тренування/ проєктний корпоратив
19.Nov.2019 20:23 - от Myroslav
"Зимовий Рейд"- практичне тренування/ проєктний корпоратив

Дата: 14-15 грудня 2019р.
Тип заходу: практичне тренування - рейд, для всіх учасників проєкту A.R.M.S. та запрошених гостей. Після заходу застілля, я виставляюсь.
Полігон: інший, але Україна, Одеська обл...
Рекомендовані мапи: ...
Точка збору: ...Спорядження: ваш стандартний рейдовий комплект.
Таймінг рейду: 18 годин. Таймінг застілля: як піде..

I. Ввідна:
Чому не планова регіональна гра, а знов тренування?:
По-перше:
Цитата:
Сообщение от Myroslav
Проаналізував нарешті захід.
Чесно кажучи далеко не все вийшло так як хотілось!!*Казав на фінальному шикуванні: головна проблема - це демаскуючи розмови на весь степ та ігнорування невербальним спілкуванням.*І історії від Кардана в біваці про акт дефекації на впіскі точно не наближають нас до професіоналізму. Все тренування було побудовано модульною системою, щоб кожен міг використати свої знання які отримав на теорії, не щоб фрагі набити.*Були люди які не могли фізично виконати завдання правильно, тому що не були на теорії.Невдовзі зробимо другу частину цього тренування, ніяких ігор проєкту A.R.M.S. поки не відпрацюємо на тренуванні теорію як треба. Ми ж колектив - колективна відповідальність повинна бути).*Закину більш далі вас, ок без орієнтирів і знов виключно з компасами.* І це не хвороблива примха, це реалії сьогодення - коли противник може наламати всі карти "поклавши" GPS навігацію, або отримати ваші координати через включений телефон.
По-друге, і основне:
Заради реалізму в проєкті A.R.M.S., наслідком якого буде задоволення вашого умовного противника в майбутньому, від якості та професіоналізму вашої гри. А це вартує старань.

II. Опис заходу:
Як і попереднє тренування воно буде побудовано модульною системою, де всі зможуть на практиці реалізувати трохи більше половини теорії яку отримали на останніх 4х теоретичних тренуваннях. Як і в першій частині цього тренуванні "Осінній рейд", так і на цьому тренуванні: і постріляємо, і досвіду наберемося. Тобто оживлення буде, навіть ігрова смерть не дасть вам можливість не потренувати всі протоколи з теорії які вам попадуться разом з пунктами в вашому пакеті завдань. Як і минулого разу, в кожній групі буде свій пакет завдань, і в цьому пакеті буде калейдоскоп завдань для реалізації яких вам дуже знадобиться теорія яку вивчали. Можна і без теорії спробувати, але: а) ККД буде нижчий; в) затрачених зусиль треба буде більше; с) якість (читай ввідну ще раз якщо не зрозумів).

III. Додаткові правила які будуть діяти під час даного тренування:
- Респ:
Буде працювати наступним чином: коли закінчилась бойовка, вже надана команда живими "Мертві йдуть" ви натягнули червону пов'язку, відійшли від місця вашої умовної смерті на 500м в сторону яку вам вкажуть ті хто вас умовно вбив (тобто розвідку смертю не вийде провести), там ваш респ - на "респі" рахуйте 30хв. і ви знов в справі. Евакуацію відігравати не треба.
- Дозарядка мєхан:
На тренуваннях можна поповняти БК не тільки з умовного цинку. Бо воно хутко закінчуються, а відпрацьовувати теорію треба постійними вправами. Як це буде виглядати на цьому тренуванні: коли ви умовно мертвий і вже знаходитись на місті умовного респа, поки чекаєте 30хв. можна буде підзарядитись кульками з пакета.
- Трофеї:
Як буде виглядати "розтрофеєння" на цьому тренуванні: під час "бою" з вас можуть все "розтрофеїти". Але все повертається власникам після команди "мертві йдуть"*. Той хто взяв щось підходить та віддає,- це його проблема як віддати якщо він щось взяв. Тобто якщо він десь побіг, він повинен повернутись на місце де взяв спорядження. Повертаються навіть ваші невикористані проти вас гранати. Не повертаються: використані бинти та вода - тому беріть запас.

IV. Умови які будуть діяти під час цього тренування:

- Користуватися GPS заборонено.
- Вся взаємодія в групі виключно невербальним спілкуванням (тобто пиз..ти не можна, будьте професіоналами), виключення: коли це має відношення до тренувального процесу, плануванню дій групи, використання пароля.
- Всі будуть розкидані по місцевості з закритими очима групами 2-4 багнета.
- Об'єднуватися з другими групами категорично заборонено, окрім випадку якщо це прописано в вашому пакеті завдань.
- В кожному пакеті окрім завдання буде мапа з точками, орієнтирами тощо. Всі ці документи будуть підписані як... [Читать дальше]
0 Ответов | 39 Просмотров
Практичне тренування 19-20 жовтня 2019р.
05.Sep.2019 15:54 - от Myroslav
Дата: 19-20 жовтня 2019р.
Тип заходу: практичне тренування - рейд, для всіх учасників проекту A.R.M.S. та запрошених гостей.
(новим членам проекту не варто переживати, всі отримають завдання під силу їм, хто на що здатен давно відомо)
Полігон: Україна, Одеська обл. Межлимання - Кремидівка "Плац", більш відомий як "Граніца".
Рекомендовані мапи: L-36-038, L-36-050
Точка збору:"Плац"
Спорядження: ваш стандартний рейдовий комплект.
Таймінг: 18 годин.

I. Опис заходу:
Шановні члени проекту A.R.M.S, нарешті ви на практиці спробуєте реалізувати трохи більше половини теорії яку отримали на останніх 3х теоретичних тренуваннях. Так як це тренування, а не гра: і постріляємо, і досвіду наберемося. Оживлення буде, як я вже писав - навіть ігрова смерть не дасть вам можливість не потренувати всі протоколи з теорії які вам попадуться разом з пунктами в вашому пакеті завдань. В кожній групі буде свій пакет завдань, який не буде співпадати з завданнями інших груп. В цьому пакеті буде калейдоскоп завдань для реалізації яких вам дуже знадобиться теорія яку вивчали. Можна і без неї спробувати, але затрачених зусиль треба буде більше - плюс якість, реалізм та задоволення вашого умовного противника від якості вашої гри... вартує того щоб прийти на теорію.


II. Додаткові правила які будуть діяти під час даного тренування:
- Респ:
Буде працювати наступним чином: коли закінчилась бойовка, вже надана команда живими "Мертві йдуть" ви натягнули червону пов'язку, відійшли від місця вашої умовної смерті на 500м в сторону яку вам вкажуть ті хто вас умовно вбив (тобто розвідку смертю не вийде провести), там ваш респ - на "респі" рахуйте 30хв. і ви знов в справі. Евакуацію відігравати не треба.
- Дозарядка мєхан:
На тренуваннях можна поповняти БК не тільки з умовного цинку. Бо воно хутко закінчуються, а відпрацьовувати теорію треба постійними вправами. Як це буде виглядати на цьому тренуванні: коли ви умовно мертвий і вже знаходитись на місті умовного респа, поки чекаєте 30хв. можна буде підзарядитись кульками з пакета.
- Трофеї:
Як буде виглядати "розтрофеєння" на цьому тренуванні: під час "бою" з вас можуть все "розтрофеїти". Але все повертається власникам після команди "мертві йдуть"*. Той хто взяв щось підходить та віддає,- це його проблема як віддати якщо він щось взяв. Тобто якщо він десь побіг, він повинен повернутись на місце де взяв спорядження. Повертаються навіть ваші невикористані проти вас гранати. Не повертаються: використані бинти та вода - тому беріть запас.

III. Умови які будуть діяти під час даного тренування:
- Користуватися GPS заборонено.
- Вся взаємодія в групі виключно невербальним спілкуванням (тобто пиз..ти не можна, будьте професіоналами), виключення: коли це має відношення до тренувального процесу, плануванню дій групи, використання пароля.
- Всі будуть розкидані по місцевості з закритими очима групами 2-4 багнета.
- Об'єднуватися з другими групами категорично заборонено, окрім випадку якщо це прописано в вашому пакеті завдань.
- В кожному пакеті окрім завдання буде мапа з точками, орієнтирами тощо. Всі ці документи будуть підписані як "ігрові". Їх забирати, фотографувати чи навіть підглядати в них при "розтрофеюванні" або в інших випадках членам інших групи заборонено. Якщо при вашому "розтрофеюванні" чи "полоні" хтось береться за ці документи оголосіть що вони ігрові.
- В кожної групи є свій призначений командир-куратор, він може бути як безпосередньо в групі з вами так і на зв'язку з вами. В залежності від вашого досвіду. Якщо його поряд нема, коли і як з ним зв'язуватися прописано в завданнях.
- Знищенням будь-якої опори ЛЕП вважається намотаний на неї жовтий скотч. Довжина обмотки скотчем повинна скласти не менше 50см., скотч видається тим кому треба разом з пакетом завдань.
- Знищенням точки "R" (в кого вона буде для знищення) вважається намотаний на неї жовтий скотч виключно з її західної сторони.
- Користуватися паролем для розпізнавання союзників можна з того моменту як ви виконали для його отримання всі завдання та вам його надали (той хто вам правильно не відповість на пароль автоматично вважається умовним "ворогом" якого необхідно знищити (члени вашої групи апріорі ваші союзники).


IV. Типовий пакет завдань, правда деякі вводні прибрав, щоб було цікавіше на тренуванні:

Пакет завдань №ХХ

Призначений командир-куратор групи: Мирослав

1. Старт в точці куди вас доставить транспорт:
- адаптуватися до місцевості та погодних умов,
-... [Читать дальше]
1 Ответ | 571 Просмотров
Задача №1 "Конвой". 31.08-01.09.2019
19.Aug.2019 23:06 - от SuffiX
Я пойду на эту игру. Со мной еще Шкипер с компанией.

https://forum.militarist.ua/viewtopi...f=183&t=181074

Цитата:
Сообщение от Массандра
Задача № 1 "Конвой".

Каждый выход — отдельно поставленная задача в учебно-тренировочном проекте. Каждый выход - один день из жизни подразделения. Поставленная задача — абсолютно реальное задание в локальном конфликте.
Формат – суточная нон-стоп. Одна жизнь на выход.

Противоборствующие стороны:
1. Группа "ТС" - командир Командор. Никаких ограничений по форме, идентификация бойцов на усмотрение командира.
2. Группа "Выбор" - командир Массандра. Никаких ограничений по форме, идентификация бойцов на усмотрение командира.

Задача:
Группе "ТС" провести конвой по территории контролируемой противником.

Начало игры - 31.08.2019 г. в 12.00.
Окончание игры - 01.09.2019 г. в 14.00.

Полигон АРВ-эшный: ТЕЦ-6 - Зазимье - Пуховка - Бровары.

Регистрация - в личку Массандре на Милитаристе. В теме не регимся.


Движок игры:
1. Формат мероприятия:
- суточная нон-стоп. Определённое количество поставленных задач Командиру стороны;
- одна жизнь на выход;
- мероприятие будет проходить строго по Правилам ARW/ARMS - https://arms-project.org.ua/index.php?pageid=rules .
2. Постановка задач подразделениям непосредственно в районе БД. Без листовок и бумажек с квестами.
3. Игрок, "убитый" во время выполнения поставленной задачи, возвращается на "мертвяк" после отыгрыша смерти в момент боестолкновения.
4. Возможность новичкам и ветеранам получить практический опыт в разведывательных, патрульных, оборонительных, штурмовых задачах.

С этого года проект считается учебно-тренировочным, поэтому никаких с
0 Ответов | 436 Просмотров
02 лютого 2019р. атестація членів проекту.
05.Jan.2019 18:18 - от Myroslav
Дата проведення заходу 02 лютого 2019р. 18:00 Юніт, нижній поверх.

Питання на атестацію та типовий білет нам надали - нижче по тексту, мовою оригіналу.

Як в довоєнні часи:
1. Атестація письмова і якщо комісія не може розібрати ваш почерк - це ваші особисті проблеми. Не зрозуміли написаного - відповідь не зарахували.
2. На відповіді дається одна година. Член комісії на білеті, ставить час початку (коли ви отримали білет) та кінця атестації (коли здали білет) кожному індивідуально.
3. Замість прізвища чи позивного вам, на отриманому білеті поставе код - спеціально запрошена, нейтральна людина не з комісії. Код унеможливлюватиме впливання вашого авторитету чи "строку служби" в проекті на результат іспиту. Призначений вам код поставлять на білеті після того як ви його здасте, разом з часом кінця атестації.

Типовий білет:

Врем нач.____ Время окончания ____ Кол. страниц____ Код_____

Блок 1
1. Игровым водителем игрового транспорта (кто им считается? какие функции выполняет?):
2. Ранением считается попадание в:
3. Минимальная дистанция ведения огня из стрелкового игрового оружия в соответствии с нормами скорости вылета шара с дульного среза:
4. Убитым считается участник в следующих случаях:
5. Правила поведения на мертвяке:

Блок 2
- При стрельбе минометными/артиллерийскими выстрелами, а так же подствольными гранатометами каково должно быть отклонение направления выстрела от горизонтали?:
- Минимальный вес реплики каски:

Блок 3
Механизм "эвакуации":
________

Питання які можуть бути в білетах:

1. Убитым считается участник в следующих случаях:

2. Ранением считается попадание в:

3. Количество шаров в магазинах должно составлять:

4. Нормы максимальной скорости вылета шара с дульного среза стрелкового игрового оружия по категориям:

5. Ответственность игроков за взятое снаряжение:

6. Минимальный вес реплики каски:

7. Минимальный вес реплики бронежилета:

8. Механизм "эвакуации":

9. Ваши действия при попадании в живот:

10. Минимальная дистанция ведения огня из стрелкового игрового оружия в соответствии с нормами скорости вылета шара с дульного среза:

11. При стрельбе минометными/артиллерийскими выстрелами, а так же подствольными гранатометами каково должно быть отклонение направления выстрела от горизонтали?:

12. В случае возникновения возгорания во время игры, участники обязаны:

14. Ножевой бой - это:

15. Настоящий водитель игрового транспорта: (кто им считается? какие функции выполняет?) :

16. Как может быть уничтожена игровая техника?:

17. Ваши действия при поражении ноги выше колена:

18. Ваши действия при поражении кисти (расписать, что вы обязаны сделать, а что нет):

20. Ваши действия при поражении руки выше локтя:

21. В каких случаях и кем подается команда: «Мертвые уходят»:

22. Разрешается ли имитация живыми убитых?:

23. При условном получении тяжелого ранения участник обязан моментально:

24. Дополнительная емкость для переноски шаров – это:

25. Опустошать дополнительную емкость от утяжелителя разрешается только после:
2 Ответов | 1 347 Просмотров
25-26 травня 2019 Операція "All-in"день третій, post scriptum...
23.Nov.2018 20:00 - от Myroslav
Дата: 25-26 травня 2019
Регіональний захід: Операція "All-in" день 3й, post scriptum...
Організатори: Мирослав, Мемфіс та Білий.
Мертвяк: найпівнічніші вхід в катакомби полігону «Коса», координати:
N 46'42'57.2
E 030'34'46.1

Операція "All-in" день 3й, post scriptum..." буде логічним продовження попереднього всеУкраїнського заходу проекту "Операція:"All-in" день 2й, 13год. в Бенгазі", а це означає, що почнемо з того ж місця де закінчили.

На що скидаємось та скільки?:
На атестації 16.05.2019 всіма присутніми членами проекту була узгоджена домовленість, що на проведення цієї гри скидаємося по 200грн.
Це витрати Білого на трансфер на полігон та розвезення всіх по полігону. Все що залишиться витрачаємо на кухню для афтепаті після гри.
Закупками провіанту також займається Білий.
Після ігровий (наголошую на першому слові) алкоголь тягніть самі хто який бажає.

Таймінг заїзду на полігон:
Щоб запобігти випадковому чи умисному перерахуванню кількості противника, і не наламати гру - всі учасники гри прибудуть на мертвяк в різний час по нижче наведеному графіку:
08:00 25.05.19 на мертвяк заїжджають представники AMRF
09:15 25.05.19 весь особовий склад AMRF вже в автобусі, Мемфіс перевіряє пов'язки на очах, автобус розвозить бійців по полігону з закритими очима.
09:30 25.05.19 на мертвяк заїжджають представники ОСП
10:30 25.05.19 (час може трохи скорегуватись, в залежності як повернеться транспорт) весь особовий склад ОСП вже в автобусі, Гоша перевіряє пов'язки на очах, автобус розвозить ОСП по полігону з закритими очима.
Від моменту як вас висадили з автобуса і до моменту коли вам ваш командир повідомить про початок гри, вам заборонено відходити від місця висадки з автобуса більше ніж на 50 метрів.
Про початок гри, командирам сторін буде повідомлено одночасно в смс. Як тільки розвезуть представників ОСП.

Обов'язкова умова участі:
- Всі хто будуть приймати участь в грі повинні мати з собою пов'язку на очі. Для того щоб коли вас будуть розвозити на ваші точки старту, ви не бачили в які єб..ня вас вивезуть з мертвяка (точки збору перед грою), і одного чи з кимось висадять в степу, відомо тільки хворобливій фантазії водія автобусу. Хто забуде пов'язку на очі, для того в організаторів буде чорний сміттєвий мішечок на голову))
- Коли вас висадять, можете користуватися будь-якими способами орієнтування, всіма можливими гаджетами, компасом, "святим" всезнаючим гуглом, покликати сірі, можете зателефонувати мамі, дружині, в поліцію, написати на якомусь пагорбі великими літерами SOS, щоб вас побачили в БПЛА коли почнуть шукати після кінця гри; можете написати щось більш оригінальне і привабити цивільних: бошкі, фен, соль та свій номер телефонна, можете написати брудні лайки на організаторів і бути впевнені що ваз знайдуть, колись)) і т.і.

Двигун гри та задачі:
(Задачі логічні для суперників, так як вони витікають з результатів минулої гри, тому відкриті. Більш детальні задачі, якщо вони будуть, отримають командири сторін)

Інформація для всіх:
1. Борт здійснив аварійну посадку, а ні польовий командир ОСП (далі об'єкт), а ні ті хто вижив після посадки не в курсі хто контролює дану територію, також їм не відомо де їх союзники чи противники.
2. Всі учасники традиційно до точки висадки доставляються на орг-транспорті з закритими очима та рандомно.
2.1. Логічно, що не рандомно починає гру виключно розрахунок ПЗРК який умовно уразив евакуаційний літак та розпочав гру. Але вони не будуть знати до початку гри де "впав" літак.
3.Транспорт:
3.1. Ігровий транспорт сторін, якщо хтось буде його використовувати, також почне гру рандомно.
3.1.1. Заздалегідь до заходу будуть методом жеребкування вибрані контрольні точки старту для кожного ігрового транспорту.
3.1.2. Після оголошення про початок гри, ігровий водій розкриває "нажеребкований" ним конверт, ігровий транспорт як уражений (згідно п.6.5.5. правил) добирається до вказаної в конверті контрольної точки старту, з неї доповідає командиру своєї сторони про те де він знаходиться і тільки після цього починає гру.
4. Як завжди, родзинкою південних ігор є джентельменська домовленість: якщо вас побачили місцеві жителі, ви повідомляєте противнику свої координати та кількість вашого загону))
(або спробуйте пояснити місцевим чому вам треба потикати в них гумовим ножем))) В нас же є правила як треба поводитись з некомбатантами)) )
5. Гра буде проходити до 11:00 26 травня 2019р. Пропоную після гри, як завжди невеликий пікнік.
6. Це сиквел, тому гра буде проходити на тому ж полігоні.

Інформація для AMRF:
7. Задача AMRF: захопити об'єкт та евакуювати його. В повній мірі завдання вважається виконаним якщо об'єкт залишився живим. І тоді на наступній... [Читать дальше]
1 Ответ | 1 920 Просмотров
01 листопада 2018р. після-ігровий збір сторони ОСП
21.Oct.2018 03:38 - от Myroslav
ХХ* жовтня 2018р. відбудеться традиційний після-ігровий збір сторони ОСП для "розбору польотів" наших дій під-час гри Операція:"All-in", день другий.
*(по даті проведення цього заходу, повідомте коли кому зручніше)

Для тих хто спитає - навіщо все це, що за "затяги"?:
Емоцій вже трохи втихли, в Юніті всім проектом догуляли афтогейм, обмінялися враженнями від гри - настав час з чистою головою розібрати той вір подій, помилок, рішень, обставин та...головне результат сторони ОСП. А без самокритики після цієї гри ніяк. Сподіваюсь на відвертий діалог. До того часу поки ми не виявили, не визнали та не вимовили в слух всі наші помилки, поки не проаналізували "як це все відбулося???" - інші заходи для сторони ОСП нема сенсу робити. Колись писав і ще раз наполягаю, в норм. арміях світу коли не йде "бойова операція" чи тренування, командир - це менеджер, а не "щось недоторкане в погонах при посаді" і на цьому "розбір польотів" кожен з вас зможе мені задати питання: що за х..я сталася?, як так вийшло?, чому приймав саме такі рішення?, це якась змова?, це було рекламна акція для AMRF?)) і т.п. Також всі зможуть поділитись думками які б рішення/накази були б доречніші з вашої точки зору в тих обставинах та якими діями можна було б добитися кращого результату для сторони. Але я також спитаю з кожного, питань багато. Шкода деяких союзників не буде..

Увага!! Для детального "розбору польотів" всім бійцям сторони ОСП, до 12:00 28 жовтня 2018р. написати звіт/рапорт (назвіть як хочете) про свої дії, дії підрозділу, дії командира - як ви все це бачили та надішліть мені в лічку на цьому форумі, або на моє мило miroslav.ua@gmail.com
Хто не підготує звіт, розцінюю як умисне саботування теоретичної та практичної підготовки сторони, і як наслідок не допущу до майбутніх заходів проекту.

Місце проведення: Юніт, зал S.T.A.L.K.E.R.
Мета: робота над помилками, які були допущені під час гри Операція:"All-in", день другий (розбір польотів).
Спорядження: блокнот, ручка, ваш звіт.
Таймінги:
- Почнемо з складання правил, кому треба: буду на місці з 19:00, за пів години опитаємо бажаючих.
- Початок (розбору польотів): о 19:30
- Кінець: приблизно о 22:30.

План заходу:
1. Звіт по грі від командира сторони, а також його відповіді на питання від бійців сторони ОСП.
2. Кожен з учасників гри, по-черзі, зачитує свій звіт і надає відповіді на питання всіх присутніх.
3. Підводимо підсумки


Що писати в звіті?:
Тут нема неважливої інф., пищіть відверто як все було, пищіть перше що прийде в голову про все що хотіли б змінити в діях /групи/командира/своїх. Почніть з критики командування, а закінчить своїм станом здоров'я після гри, навіть вкажіть яке спорядження вам натерло і що саме! Детально розпишіть момент "смерті " та "поранення".

P.s.
Якщо хтось з сторони AMRF хоче бути присутнім, без проблем, приходьте - в пошуках помилок немає що приховувати.
7 Ответов | 2 097 Просмотров
» Ноябрь 2019
В П В С Ч П С
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Powered by vBadvanced CMPS v3.0 RC2
Русский перевод: Lazek и zCarot.

Часовой пояс GMT +3, время: 06:09.
Материалы, представленные на сайте, относятся исключительно к спортивной игре.
Использование этих материалов с целью документального подтверждения какой либо незаконной деятельности невозможно, так как все содержимое сайта - всего лишь фантазия его разработчиков.
Мнение администрации сайта может не совпадать с мнением посетителей. Администрация не несет ответственности за материалы, размещенные посетителями.
vBulletin® Version 3.6.8.
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Перевод: zCarot