Myroslav
05.09.2019, 15:54
Дата: 19-20 жовтня 2019р.
Тип заходу: практичне тренування - рейд, для всіх учасників проекту A.R.M.S. та запрошених гостей.
(новим членам проекту не варто переживати, всі отримають завдання під силу їм, хто на що здатен давно відомо)
Полігон: Україна, Одеська обл. Межлимання - Кремидівка "Плац", більш відомий як "Граніца".
Рекомендовані мапи: L-36-038, L-36-050
Точка збору:"Плац"
Спорядження: ваш стандартний рейдовий комплект.
Таймінг: 18 годин.
I. Опис заходу:
Шановні члени проекту A.R.M.S, нарешті ви на практиці спробуєте реалізувати трохи більше половини теорії яку отримали на останніх 3х теоретичних тренуваннях. Так як це тренування, а не гра: і постріляємо, і досвіду наберемося. Оживлення буде, як я вже писав - навіть ігрова смерть не дасть вам можливість не потренувати всі протоколи з теорії які вам попадуться разом з пунктами в вашому пакеті завдань. В кожній групі буде свій пакет завдань, який не буде співпадати з завданнями інших груп. В цьому пакеті буде калейдоскоп завдань для реалізації яких вам дуже знадобиться теорія яку вивчали. Можна і без неї спробувати, але затрачених зусиль треба буде більше - плюс якість, реалізм та задоволення вашого умовного противника від якості вашої гри... вартує того щоб прийти на теорію.
II. Додаткові правила які будуть діяти під час даного тренування:
- Респ:
Буде працювати наступним чином: коли закінчилась бойовка, вже надана команда живими "Мертві йдуть" ви натягнули червону пов'язку, відійшли від місця вашої умовної смерті на 500м в сторону яку вам вкажуть ті хто вас умовно вбив (тобто розвідку смертю не вийде провести), там ваш респ - на "респі" рахуйте 30хв. і ви знов в справі. Евакуацію відігравати не треба.
- Дозарядка мєхан:
На тренуваннях можна поповняти БК не тільки з умовного цинку. Бо воно хутко закінчуються, а відпрацьовувати теорію треба постійними вправами. Як це буде виглядати на цьому тренуванні: коли ви умовно мертвий і вже знаходитись на місті умовного респа, поки чекаєте 30хв. можна буде підзарядитись кульками з пакета.
- Трофеї:
Як буде виглядати "розтрофеєння" на цьому тренуванні: під час "бою" з вас можуть все "розтрофеїти". Але все повертається власникам після команди "мертві йдуть"*. Той хто взяв щось підходить та віддає,- це його проблема як віддати якщо він щось взяв. Тобто якщо він десь побіг, він повинен повернутись на місце де взяв спорядження. Повертаються навіть ваші невикористані проти вас гранати. Не повертаються: використані бинти та вода - тому беріть запас.
III. Умови які будуть діяти під час даного тренування:
- Користуватися GPS заборонено.
- Вся взаємодія в групі виключно невербальним спілкуванням (тобто пиз..ти не можна, будьте професіоналами), виключення: коли це має відношення до тренувального процесу, плануванню дій групи, використання пароля.
- Всі будуть розкидані по місцевості з закритими очима групами 2-4 багнета.
- Об'єднуватися з другими групами категорично заборонено, окрім випадку якщо це прописано в вашому пакеті завдань.
- В кожному пакеті окрім завдання буде мапа з точками, орієнтирами тощо. Всі ці документи будуть підписані як "ігрові". Їх забирати, фотографувати чи навіть підглядати в них при "розтрофеюванні" або в інших випадках членам інших групи заборонено. Якщо при вашому "розтрофеюванні" чи "полоні" хтось береться за ці документи оголосіть що вони ігрові.
- В кожної групи є свій призначений командир-куратор, він може бути як безпосередньо в групі з вами так і на зв'язку з вами. В залежності від вашого досвіду. Якщо його поряд нема, коли і як з ним зв'язуватися прописано в завданнях.
- Знищенням будь-якої опори ЛЕП вважається намотаний на неї жовтий скотч. Довжина обмотки скотчем повинна скласти не менше 50см., скотч видається тим кому треба разом з пакетом завдань.
- Знищенням точки "R" (в кого вона буде для знищення) вважається намотаний на неї жовтий скотч виключно з її західної сторони.
- Користуватися паролем для розпізнавання союзників можна з того моменту як ви виконали для його отримання всі завдання та вам його надали (той хто вам правильно не відповість на пароль автоматично вважається умовним "ворогом" якого необхідно знищити (члени вашої групи апріорі ваші союзники).
IV. Типовий пакет завдань, правда деякі вводні прибрав, щоб було цікавіше на тренуванні:
Пакет завдань №ХХ
Призначений командир-куратор групи: Мирослав
1. Старт в точці куди вас доставить транспорт:
- адаптуватися до місцевості та погодних умов,
- зорієнтуватися на місцевості,
- провести всі процедури які потрібні для вдалого маршу (призначення 12 годин, сектора відповідальності тощо...),
- вибрати спосіб проходження маршу (найраціональніший в даних умовах),
- після виконання всіх наведених вище пунктів здійснити марш в точку "__".
2. Точка "___":
- здійснити обстеження точки на наявність сил противника;
- організуйте на точці "___", на 00хв. "приховану позицію", будь-яким відомим вам способом.
3. Розвідка між точками " ___ " та " ___ " :
- після спливання вказаного часу, залиште вашу "приховану позицію" в точці " ___ " ,
- здійсніть розвідку між точками " ___ " та " ___ " будь-яким відомим вам способом.
Ваша ціль: виявити сили противника, а при сприятливих умовах за вами залишається право на прийняття рішення щодо його ліквідації.
Додаткова інформація: умовний противник має мету - перекрити важливу __________ проходить між точками " ___ " та " ___ " впритул до _________________
Перекриття цієї рокадної _____________________________ ваших союзників на точку збору.
4. Точка " ___ " (опис точки)
Основне завдання: підготовка точки збору / бівака щонайменше на 00 бійців:
Для успішного виконання даного пункту завдання:
- вивчити місцевість навколо точки " ___ " , призначити орієнтири,
- виявити всі можливі шляхи підходу умовного противника,
- оберіть вигідне місце для точки збору / бівака в радіусі максимум 00м від точки " ___ "
(обране вами місце повинно надати можливість для огляду зони підходу до точки збору / бівака та водночас приховати/замаскувати кожного бійця),
- обрати можливі шляхи евакуації з точки збору / бівака (для "продвинутих" та старих членів проекту: обов'язково переконатися, що обрані шляхи евакуації дозволяють вашій групі продемонструвати противнику значну вогневу потужність при вашому відході, а не як завжди).
- призначити орієнтири для точок збору особового складу на випадок якщо оборона точки збору / бівака " розсиплеться" під натиском противника,
- доповісти про виконання вище наведених пунктів призначеному вам командиру, а саме: нанесіть схематично на папір, те як ви бачите вашу точки збору / бівак. У випадку якщо командира немає поряд_____________________________________________________________не маєте таку можливість, будете пояснювати поки він не зрозуміє "схему".
5. Засідка:
- після вашого докладу командиру (щодо вище наведеної схеми) в радіусі максимум 00м. від точки " ___ " враховуючи дані конкретні умови - найраціональнішим способом з будь-яких вам відомих організуйте засідку, на перебування в засідці витратити не менше 00хв.
6. Точка " ___ " ( опис точки у):
- після спливання часу вказаного на засідку біля точки " ___ " , приховано покиньте її,
- здійсніть розвідку місцевості між точками " ___ " та " ___ " будь-яким відомим вам способом,
- у разі виявлень __________________негайно повідомити призначеному командиру,
- виявити сили противника які намагаються _____________, що прямує з району точки " ___ " на села____________
Основна задача: здійснити ________ точки " ___ " на присутність ________________________;
- після того як точка " ___ " , і ви впевнені що ________, запросить пароль у командир для розпізнавання союзників.
Додаткова інформація:
а) противник має мету: ______________, що приведи до затримки прибуття груп ваших союзників на 00 години. (вони не будуть знати координати точки збору вчасно).
б) при сприятливих умовах або у випадку якщо командир не виходить на зв'язок, за вами залишається право на прийняття рішення щодо ліквідації умовного "противника".
7. Точка збору:
- не пізніше 00:00 дістатися точки " ___ " та об'єднатися з союзниками на___________,
- повідомити про ваше об'єднання з групою союзників призначеного командира.
8. "Зачистка":
- не пізніше 00:00 здійснити _______ в складі групи ваших союзників з точки " ___ " до точки " ___ " .
- в складі групи ваших союзників здійсніть _______ умовного противника від точки " ___ " до точки " ___ " , при виявлені противника знищить його.
__________________
*
V - виключно для любителів халяви та разгє____єв)))
Чому так?
По-перше: Сенс в тому, що цим пунктом одразу відсікається старий добрий суто армсовський лайфхак - як приїхати на тренування без гранат, бинтів, з напівробочим приводом та нормально себе відчувати.
Не треба на комусь виїжджати, це тренування))))))! Це не гра наближена до реальності! Якщо людина помилилась тренуючись та її "відправили на мертвяк" в першій ж боївці тренування, не можна відбирати в неї подальшу можливість тренуватися в своєму спорядженні через те, що ви не доглянули своє спорядження і вам більше поталанило "забаранити" друга хутчіш ніж "випилять" з тренування вас. І якщо ваш привод вийшов зі строю механічно - це ваша проблема, треба дивитись за своєю "зброєю". Що до приводу взагалі не бачу сенсу трофеїти якщо це не гра і ваш привод умовно/ чи механічно вийшов з ладу. На тренуванні немає сенсу віджати в когось привод та тренуватись з ним добу, він не є продовження вашого тіла, він частина іншого організму. Це як в реальності, навіть не уявляєш як пристріляна трофейна зброя (може взагалі в ярдах), можливо якісь особливі набої використовувались та т.і.
По-друге: Не бачу сенсу на тренуванні щось з когось знімати крім механ, гранат, води та бинтів. Не собі не людям вийде.
Спорядження, як лицарські обладунки - дуже, дуже індивідуальна річ. Треба тренуватися тим що ти маєш, а не з тим що "натрофеїв". На мій погляд, спорядження треба під себе "створити" як частину свого організму, спробувати його в різних умовах - роблячи висновки з невдач та натертостей для його апгрейдів. До спорядження треба звикнути як до улюбленої одежі. В ньому потрібно походити, поповзати, побігати, поспати, надати собі першу допомогу, навіть справити природні потреби. Ну і треба поселфітись)) щоб може хтось щось розумне порадив, не тільки стосовно спорядження. Після тренувань і висновків щодо спорядження добре підігнане під анатомічні особливості тіла спорядження, безмірно примножує індивідуальний ККД. Не підігнане спорядження: висить як мішок або бовтається, тисне, "парить", знижує вашу витривалість, знищує з середини і морально, і фізично. Як наслідок, на грі-рейді, в постійній боротьбі тіла з погодними умовами, гравітацією, збезводненням та т.і., ви програєте не умовному противнику, а своєму спорядженню. Тому який сенс з чимось не своїм, віджатим, напрацьовувати якісь навички?
Тип заходу: практичне тренування - рейд, для всіх учасників проекту A.R.M.S. та запрошених гостей.
(новим членам проекту не варто переживати, всі отримають завдання під силу їм, хто на що здатен давно відомо)
Полігон: Україна, Одеська обл. Межлимання - Кремидівка "Плац", більш відомий як "Граніца".
Рекомендовані мапи: L-36-038, L-36-050
Точка збору:"Плац"
Спорядження: ваш стандартний рейдовий комплект.
Таймінг: 18 годин.
I. Опис заходу:
Шановні члени проекту A.R.M.S, нарешті ви на практиці спробуєте реалізувати трохи більше половини теорії яку отримали на останніх 3х теоретичних тренуваннях. Так як це тренування, а не гра: і постріляємо, і досвіду наберемося. Оживлення буде, як я вже писав - навіть ігрова смерть не дасть вам можливість не потренувати всі протоколи з теорії які вам попадуться разом з пунктами в вашому пакеті завдань. В кожній групі буде свій пакет завдань, який не буде співпадати з завданнями інших груп. В цьому пакеті буде калейдоскоп завдань для реалізації яких вам дуже знадобиться теорія яку вивчали. Можна і без неї спробувати, але затрачених зусиль треба буде більше - плюс якість, реалізм та задоволення вашого умовного противника від якості вашої гри... вартує того щоб прийти на теорію.
II. Додаткові правила які будуть діяти під час даного тренування:
- Респ:
Буде працювати наступним чином: коли закінчилась бойовка, вже надана команда живими "Мертві йдуть" ви натягнули червону пов'язку, відійшли від місця вашої умовної смерті на 500м в сторону яку вам вкажуть ті хто вас умовно вбив (тобто розвідку смертю не вийде провести), там ваш респ - на "респі" рахуйте 30хв. і ви знов в справі. Евакуацію відігравати не треба.
- Дозарядка мєхан:
На тренуваннях можна поповняти БК не тільки з умовного цинку. Бо воно хутко закінчуються, а відпрацьовувати теорію треба постійними вправами. Як це буде виглядати на цьому тренуванні: коли ви умовно мертвий і вже знаходитись на місті умовного респа, поки чекаєте 30хв. можна буде підзарядитись кульками з пакета.
- Трофеї:
Як буде виглядати "розтрофеєння" на цьому тренуванні: під час "бою" з вас можуть все "розтрофеїти". Але все повертається власникам після команди "мертві йдуть"*. Той хто взяв щось підходить та віддає,- це його проблема як віддати якщо він щось взяв. Тобто якщо він десь побіг, він повинен повернутись на місце де взяв спорядження. Повертаються навіть ваші невикористані проти вас гранати. Не повертаються: використані бинти та вода - тому беріть запас.
III. Умови які будуть діяти під час даного тренування:
- Користуватися GPS заборонено.
- Вся взаємодія в групі виключно невербальним спілкуванням (тобто пиз..ти не можна, будьте професіоналами), виключення: коли це має відношення до тренувального процесу, плануванню дій групи, використання пароля.
- Всі будуть розкидані по місцевості з закритими очима групами 2-4 багнета.
- Об'єднуватися з другими групами категорично заборонено, окрім випадку якщо це прописано в вашому пакеті завдань.
- В кожному пакеті окрім завдання буде мапа з точками, орієнтирами тощо. Всі ці документи будуть підписані як "ігрові". Їх забирати, фотографувати чи навіть підглядати в них при "розтрофеюванні" або в інших випадках членам інших групи заборонено. Якщо при вашому "розтрофеюванні" чи "полоні" хтось береться за ці документи оголосіть що вони ігрові.
- В кожної групи є свій призначений командир-куратор, він може бути як безпосередньо в групі з вами так і на зв'язку з вами. В залежності від вашого досвіду. Якщо його поряд нема, коли і як з ним зв'язуватися прописано в завданнях.
- Знищенням будь-якої опори ЛЕП вважається намотаний на неї жовтий скотч. Довжина обмотки скотчем повинна скласти не менше 50см., скотч видається тим кому треба разом з пакетом завдань.
- Знищенням точки "R" (в кого вона буде для знищення) вважається намотаний на неї жовтий скотч виключно з її західної сторони.
- Користуватися паролем для розпізнавання союзників можна з того моменту як ви виконали для його отримання всі завдання та вам його надали (той хто вам правильно не відповість на пароль автоматично вважається умовним "ворогом" якого необхідно знищити (члени вашої групи апріорі ваші союзники).
IV. Типовий пакет завдань, правда деякі вводні прибрав, щоб було цікавіше на тренуванні:
Пакет завдань №ХХ
Призначений командир-куратор групи: Мирослав
1. Старт в точці куди вас доставить транспорт:
- адаптуватися до місцевості та погодних умов,
- зорієнтуватися на місцевості,
- провести всі процедури які потрібні для вдалого маршу (призначення 12 годин, сектора відповідальності тощо...),
- вибрати спосіб проходження маршу (найраціональніший в даних умовах),
- після виконання всіх наведених вище пунктів здійснити марш в точку "__".
2. Точка "___":
- здійснити обстеження точки на наявність сил противника;
- організуйте на точці "___", на 00хв. "приховану позицію", будь-яким відомим вам способом.
3. Розвідка між точками " ___ " та " ___ " :
- після спливання вказаного часу, залиште вашу "приховану позицію" в точці " ___ " ,
- здійсніть розвідку між точками " ___ " та " ___ " будь-яким відомим вам способом.
Ваша ціль: виявити сили противника, а при сприятливих умовах за вами залишається право на прийняття рішення щодо його ліквідації.
Додаткова інформація: умовний противник має мету - перекрити важливу __________ проходить між точками " ___ " та " ___ " впритул до _________________
Перекриття цієї рокадної _____________________________ ваших союзників на точку збору.
4. Точка " ___ " (опис точки)
Основне завдання: підготовка точки збору / бівака щонайменше на 00 бійців:
Для успішного виконання даного пункту завдання:
- вивчити місцевість навколо точки " ___ " , призначити орієнтири,
- виявити всі можливі шляхи підходу умовного противника,
- оберіть вигідне місце для точки збору / бівака в радіусі максимум 00м від точки " ___ "
(обране вами місце повинно надати можливість для огляду зони підходу до точки збору / бівака та водночас приховати/замаскувати кожного бійця),
- обрати можливі шляхи евакуації з точки збору / бівака (для "продвинутих" та старих членів проекту: обов'язково переконатися, що обрані шляхи евакуації дозволяють вашій групі продемонструвати противнику значну вогневу потужність при вашому відході, а не як завжди).
- призначити орієнтири для точок збору особового складу на випадок якщо оборона точки збору / бівака " розсиплеться" під натиском противника,
- доповісти про виконання вище наведених пунктів призначеному вам командиру, а саме: нанесіть схематично на папір, те як ви бачите вашу точки збору / бівак. У випадку якщо командира немає поряд_____________________________________________________________не маєте таку можливість, будете пояснювати поки він не зрозуміє "схему".
5. Засідка:
- після вашого докладу командиру (щодо вище наведеної схеми) в радіусі максимум 00м. від точки " ___ " враховуючи дані конкретні умови - найраціональнішим способом з будь-яких вам відомих організуйте засідку, на перебування в засідці витратити не менше 00хв.
6. Точка " ___ " ( опис точки у):
- після спливання часу вказаного на засідку біля точки " ___ " , приховано покиньте її,
- здійсніть розвідку місцевості між точками " ___ " та " ___ " будь-яким відомим вам способом,
- у разі виявлень __________________негайно повідомити призначеному командиру,
- виявити сили противника які намагаються _____________, що прямує з району точки " ___ " на села____________
Основна задача: здійснити ________ точки " ___ " на присутність ________________________;
- після того як точка " ___ " , і ви впевнені що ________, запросить пароль у командир для розпізнавання союзників.
Додаткова інформація:
а) противник має мету: ______________, що приведи до затримки прибуття груп ваших союзників на 00 години. (вони не будуть знати координати точки збору вчасно).
б) при сприятливих умовах або у випадку якщо командир не виходить на зв'язок, за вами залишається право на прийняття рішення щодо ліквідації умовного "противника".
7. Точка збору:
- не пізніше 00:00 дістатися точки " ___ " та об'єднатися з союзниками на___________,
- повідомити про ваше об'єднання з групою союзників призначеного командира.
8. "Зачистка":
- не пізніше 00:00 здійснити _______ в складі групи ваших союзників з точки " ___ " до точки " ___ " .
- в складі групи ваших союзників здійсніть _______ умовного противника від точки " ___ " до точки " ___ " , при виявлені противника знищить його.
__________________
*
V - виключно для любителів халяви та разгє____єв)))
Чому так?
По-перше: Сенс в тому, що цим пунктом одразу відсікається старий добрий суто армсовський лайфхак - як приїхати на тренування без гранат, бинтів, з напівробочим приводом та нормально себе відчувати.
Не треба на комусь виїжджати, це тренування))))))! Це не гра наближена до реальності! Якщо людина помилилась тренуючись та її "відправили на мертвяк" в першій ж боївці тренування, не можна відбирати в неї подальшу можливість тренуватися в своєму спорядженні через те, що ви не доглянули своє спорядження і вам більше поталанило "забаранити" друга хутчіш ніж "випилять" з тренування вас. І якщо ваш привод вийшов зі строю механічно - це ваша проблема, треба дивитись за своєю "зброєю". Що до приводу взагалі не бачу сенсу трофеїти якщо це не гра і ваш привод умовно/ чи механічно вийшов з ладу. На тренуванні немає сенсу віджати в когось привод та тренуватись з ним добу, він не є продовження вашого тіла, він частина іншого організму. Це як в реальності, навіть не уявляєш як пристріляна трофейна зброя (може взагалі в ярдах), можливо якісь особливі набої використовувались та т.і.
По-друге: Не бачу сенсу на тренуванні щось з когось знімати крім механ, гранат, води та бинтів. Не собі не людям вийде.
Спорядження, як лицарські обладунки - дуже, дуже індивідуальна річ. Треба тренуватися тим що ти маєш, а не з тим що "натрофеїв". На мій погляд, спорядження треба під себе "створити" як частину свого організму, спробувати його в різних умовах - роблячи висновки з невдач та натертостей для його апгрейдів. До спорядження треба звикнути як до улюбленої одежі. В ньому потрібно походити, поповзати, побігати, поспати, надати собі першу допомогу, навіть справити природні потреби. Ну і треба поселфітись)) щоб може хтось щось розумне порадив, не тільки стосовно спорядження. Після тренувань і висновків щодо спорядження добре підігнане під анатомічні особливості тіла спорядження, безмірно примножує індивідуальний ККД. Не підігнане спорядження: висить як мішок або бовтається, тисне, "парить", знижує вашу витривалість, знищує з середини і морально, і фізично. Як наслідок, на грі-рейді, в постійній боротьбі тіла з погодними умовами, гравітацією, збезводненням та т.і., ви програєте не умовному противнику, а своєму спорядженню. Тому який сенс з чимось не своїм, віджатим, напрацьовувати якісь навички?