PDA

Просмотр полной версии : 25-26 травня 2019 Операція "All-in"день третій, post scriptum...


Myroslav
23.11.2018, 20:00
Дата: 25-26 травня 2019
Регіональний захід: Операція "All-in" день 3й, post scriptum...
Організатори: Мирослав, Мемфіс та Білий.
Мертвяк: найпівнічніші вхід в катакомби полігону «Коса», координати:
N 46'42'57.2
E 030'34'46.1

Операція "All-in" день 3й, post scriptum..." буде логічним продовження попереднього всеУкраїнського заходу проекту "Операція:"All-in" день 2й, 13год. в Бенгазі", а це означає, що почнемо з того ж місця де закінчили.

На що скидаємось та скільки?:
На атестації 16.05.2019 всіма присутніми членами проекту була узгоджена домовленість, що на проведення цієї гри скидаємося по 200грн.
Це витрати Білого на трансфер на полігон та розвезення всіх по полігону. Все що залишиться витрачаємо на кухню для афтепаті після гри.
Закупками провіанту також займається Білий.
Після ігровий (наголошую на першому слові) алкоголь тягніть самі хто який бажає.

Таймінг заїзду на полігон:
Щоб запобігти випадковому чи умисному перерахуванню кількості противника, і не наламати гру - всі учасники гри прибудуть на мертвяк в різний час по нижче наведеному графіку:
08:00 25.05.19 на мертвяк заїжджають представники AMRF
09:15 25.05.19 весь особовий склад AMRF вже в автобусі, Мемфіс перевіряє пов'язки на очах, автобус розвозить бійців по полігону з закритими очима.
09:30 25.05.19 на мертвяк заїжджають представники ОСП
10:30 25.05.19 (час може трохи скорегуватись, в залежності як повернеться транспорт) весь особовий склад ОСП вже в автобусі, Гоша перевіряє пов'язки на очах, автобус розвозить ОСП по полігону з закритими очима.
Від моменту як вас висадили з автобуса і до моменту коли вам ваш командир повідомить про початок гри, вам заборонено відходити від місця висадки з автобуса більше ніж на 50 метрів.
Про початок гри, командирам сторін буде повідомлено одночасно в смс. Як тільки розвезуть представників ОСП.

Обов'язкова умова участі:
- Всі хто будуть приймати участь в грі повинні мати з собою пов'язку на очі. Для того щоб коли вас будуть розвозити на ваші точки старту, ви не бачили в які єб..ня вас вивезуть з мертвяка (точки збору перед грою), і одного чи з кимось висадять в степу, відомо тільки хворобливій фантазії водія автобусу. Хто забуде пов'язку на очі, для того в організаторів буде чорний сміттєвий мішечок на голову))
- Коли вас висадять, можете користуватися будь-якими способами орієнтування, всіма можливими гаджетами, компасом, "святим" всезнаючим гуглом, покликати сірі, можете зателефонувати мамі, дружині, в поліцію, написати на якомусь пагорбі великими літерами SOS, щоб вас побачили в БПЛА коли почнуть шукати після кінця гри; можете написати щось більш оригінальне і привабити цивільних: бошкі, фен, соль та свій номер телефонна, можете написати брудні лайки на організаторів і бути впевнені що ваз знайдуть, колись)) і т.і.

Двигун гри та задачі:
(Задачі логічні для суперників, так як вони витікають з результатів минулої гри, тому відкриті. Більш детальні задачі, якщо вони будуть, отримають командири сторін)

Інформація для всіх:
1. Борт здійснив аварійну посадку, а ні польовий командир ОСП (далі об'єкт), а ні ті хто вижив після посадки не в курсі хто контролює дану територію, також їм не відомо де їх союзники чи противники.
2. Всі учасники традиційно до точки висадки доставляються на орг-транспорті з закритими очима та рандомно.
2.1. Логічно, що не рандомно починає гру виключно розрахунок ПЗРК який умовно уразив евакуаційний літак та розпочав гру. Але вони не будуть знати до початку гри де "впав" літак.
3.Транспорт:
3.1. Ігровий транспорт сторін, якщо хтось буде його використовувати, також почне гру рандомно.
3.1.1. Заздалегідь до заходу будуть методом жеребкування вибрані контрольні точки старту для кожного ігрового транспорту.
3.1.2. Після оголошення про початок гри, ігровий водій розкриває "нажеребкований" ним конверт, ігровий транспорт як уражений (згідно п.6.5.5. правил) добирається до вказаної в конверті контрольної точки старту, з неї доповідає командиру своєї сторони про те де він знаходиться і тільки після цього починає гру.
4. Як завжди, родзинкою південних ігор є джентельменська домовленість: якщо вас побачили місцеві жителі, ви повідомляєте противнику свої координати та кількість вашого загону))
(або спробуйте пояснити місцевим чому вам треба потикати в них гумовим ножем))) В нас же є правила як треба поводитись з некомбатантами)) )
5. Гра буде проходити до 11:00 26 травня 2019р. Пропоную після гри, як завжди невеликий пікнік.
6. Це сиквел, тому гра буде проходити на тому ж полігоні.

Інформація для AMRF:
7. Задача AMRF: захопити об'єкт та евакуювати його. В повній мірі завдання вважається виконаним якщо об'єкт залишився живим. І тоді на наступній всеУкраїнській грі в південному регіоні стороною ОСП буде командувати хтось інший, але точно не я.
7.1. Так як всі сили AMRF евакуювалися під час другого дня:
7.1.1. На пошуки вище зазначеного об'єкта посилаються всі навколишні сили які залишились в даному районі: патрулі, розвідка тощо, а з півночі поспішає підкріплення.
7.1.2. Висаджуватися з орг-транспорту перед грою будете по 3-5 багнета.
7.1.4. Кияни висаджуються всі разом з основними силами.
7.2. Місце аварійної посадки борту буде відомо AMRF через 10хв. після початку гри.

Інформація для ОСП:
8. Задача ОСП: не дати можливості AMRF захопити об'єкт до 11:00 26 травня 2019р.
- для вас евакуювати об'єкт нема куди, тому вам необхідно реалізовувати цю задачу до кінця ігрового часу.
- на цій грі для вас нема евакуації, тому шансів закінчити гру раніше нема, вихід з гри тільки через мертвяк. Евакуація важкопоранених бійців здійснюється тільки на околицях будь-якого населеного пункту. Тобто відіграємо, що дотягнули важкопораненого до безпечної "консперативної хати повстанців)))"
- в повній мірі завдання вважається виконаним якщо до вказаного часу об'єкт буде живим. Але в критичній ситуації, як крайня дія, для запобігання витоку важливої для повстання інформації, дозволяється ліквідувати його, навіть якщо він або члени ОСП будуть надавати супротив.
8.1. Так як все ОСП півдня було винищено, гра почнеться для вас зі збору повстанців з навколишніх населених пунктів для пошуку об'єкта.
8.1.1. Тобто висаджуєтесь в безпосередній близькості до населених пунктів. (От вам і тренування "Точок збору" буде.)

На цій грі обкатаємо новинку, яка може ще більше наблизити A.R.M.S. до реальності. Її сенс такий: якщо цивільні дійсно не можуть ідентифікувати ваш транспорт та вас в ньому, про те що вони вас побачили можна не повідомляти противнику. Після гри обговоримо як спрацювало. Працювати це буде так..
Якщо у вас звичайний цивільний транспорт, який не викликає підозри, те що вас побачили місцеві під час руху на транспорті не зараховується в наступних випадках:
- всі пасажири в транспорті сидять в цивільному та без зброї або її не видно,
- ігровий водій в цивільному, а всі інші сховалися так, що їх зброї та спорядження не видно,
- при транспортуванні комбатанта в цивільному, без зброї та спорядження чи все це приховано в цивільний рюкзак чи навіть пакет АТБ форма якого не нагадує зброю: в кузові, на підніжки, в причепі та т.і. (як завгодно не підозріло для цивільних)
Виключення: якщо ви проїхали мимо цивільних ближче ніж в 50 метрах. В такому випадку - вважаємо, що вас ідентифікували як не місцевий транспорт і тому противник буде знати де ви.
- Виникло питання:" Як зробити так, щоб сторони не знали кількість транспорту сторін ще до початку гри, саме через жеребкування?".
Прийшли до джентельменської домовленості - конверти з контрольними точками старту транспорту, будуть зроблені з запасом та видані командирам сторін (Гоші та Мемфісу), вже вони проведуть жеребкування з ігровими водіями своєї сторони.


Легенда гри:
...пройшло 5 хвилин після зльоту евакуаційного транспорту з особовим складом AMRF та співробітниками посольства США після вдалого другого дня проведення операції:"All-in. В штабі AMRF все ще святкують знищення великої групи повстанців ОСП, а також радіють тому факту, що одного з польових командирів ОСП вдалось відкачати,..готуються до його допиту.
...пройшло 8 хвилин після зльоту: пілот одного з 2х транспортів, бортовий номер MG-936 повідомляє,- на борту бій. В штабній радіостанції яка приймала цю передачу було чутно звуки автоматичної стрілянини. Пілот не виходить на зв'язок. На базі об'явлена тривога.
...пройшло ще 2 хвилини.. доповідь.. борт MG-936 зник з радарів.
... ще хвилина, пілот другого транспорту бортовий номер MG-948, на якому був посол США та більша частина особового складу повідомив в штаб, що успішно ухилився від ракети запущеної з ПЗРК. Командувач операції заборонив пілоту повертатися на місце аварійної посадки борту MG-938 та наказав приземлитися на запасному аеродромі. Одномоментно нач.штабу наказав зв'язати його з оператором MQ-1C Grey Eagle.
... проаналізувавши всю наявну в штабі AMRF інформацію, стало очевидно, що польовий командир ОСП хоч і поранений, але зміг покинути місце аварії самотужки. Скоріше за все, він буде намагатися прорватися на територію підконтрольну повстанцям. Також очевидно, що на борту в нього були або спільники або співчуваючи повстанцям люди.

Myroslav
19.05.2019, 21:08
Перший пост повністю оновлено. Вся потрібна інформація зібрана та скомпонована, додані такі пункти:

- На що скидаємось та скільки?
- Таймінг заїзду на полігон, трансфер.
- Обов'язкова умова участі.
та багато іншого, ознайомтесь пліз.